2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Ders Kayıt Döneminde Öğrencilerin Yapması Gereken İşlemler
Üniversitemiz 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı Bahar dönemi ders kayıtları 10-18 Şubat 2025 tarihleri arasında yapılacaktır.
2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı Bahar döneminde mazeret kayıtları yapılmayacaktır.
Öğrencilerimizin ilan edilen tarih aralığında ders kayıtlarını yapmaları zorunludur.
Sadece ders kayıt haftasında ders kaydını tamamlayan öğrenciler için 19-21 Şubat 2025 tarihlerinde Ders Ekleme veya Ders Silme işlemi yapılabilecektir.
-Öğrencilerimizin sis.kayseri.edu.tr/oibs/std/login.aspx adresinden ders kayıt servisini kullanarak derslerini seçmeleri ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.
-Onaya gönderilen ders kayıtları, danışmanca onaylaması ile birlikte ders kayıt işlemi gerçekleşmiş olacaktır.
-“Ders Kayıt Sistemi ”ne nasıl girileceği ve nasıl kullanılacağı ile alakalı dosya için TIKLAYINIZ.
-Ders kayıt dönemi tarih aralığı dışında ders kaydı yaptırılamayacaktır. (Mazeret ders kaydı olmayacaktır. Sadece ders ekleme ve silme yapılabilecektir.) Öğrencilerin mağdur olmamaları için ders kayıt işlemlerini zamanında bitirmeleri gerekmektedir.
-Öğrencilerimiz; vaktinde ders kaydı yaptırmadıkları takdirde, ilgili dönemde hiçbir öğrencilik hakkından faydalanamazlar.
-Öğrencilerimiz, Katkı Payı / Öğrenim Ücretleri ödemelerini, T.C. Kimlik Numarası yazılan alana Öğrenci Numarasını yazarak, Türkiye’nin her yerindeki Halk Bankası şubelerinden, Halk Bankası İnternet Bankacılığı ve Halkbank ATM'lerini kullanarak yapabilirler.
-Yaz Staj Uygulamalarına gidecek öğrencilerin Bahar Döneminde Stajı da ders olarak seçmesi gerekmektedir.
Ders Kayıt İşlemi video anlatımı için TIKLAYINIZ.
KATKI PAYLARI / ÖĞRENİM ÜCRETLERİ İÇİN TIKLAYINIZ.
07 Şubat 2025 Cuma