×
TUR ENG
KAYÜ Anasayfa
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Ders Kayıt Duyurusu

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Ders Kayıt Döneminde Öğrencilerin Yapması Gereken İşlemler

Üniversitemiz 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı Bahar dönemi ders kayıtları 10-18 Şubat 2025 tarihleri arasında yapılacaktır.

2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı Bahar döneminde mazeret kayıtları yapılmayacaktır.

Öğrencilerimizin ilan edilen tarih aralığında ders kayıtlarını yapmaları zorunludur. Sadece ders kayıt haftasında ders kaydını tamamlayan öğrenciler için 19-21 Şubat 2025 tarihlerinde Ders Ekleme veya Ders Silme işlemi yapılabilecektir.

-Öğrencilerimizin sis.kayseri.edu.tr/oibs/std/login.aspx adresinden ders kayıt servisini kullanarak derslerini seçmeleri ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.

-Onaya gönderilen ders kayıtları, danışmanca onaylaması ile birlikte ders kayıt işlemi gerçekleşmiş olacaktır.

-“Ders Kayıt Sistemi ”ne nasıl girileceği ve nasıl kullanılacağı ile alakalı dosya için TIKLAYINIZ.

-Ders kayıt dönemi tarih aralığı dışında ders kaydı yaptırılamayacaktır. (Mazeret ders kaydı olmayacaktır. Sadece ders ekleme ve silme yapılabilecektir.) Öğrencilerin mağdur olmamaları için ders kayıt işlemlerini zamanında bitirmeleri gerekmektedir.

-Öğrencilerimiz; vaktinde ders kaydı yaptırmadıkları takdirde, ilgili dönemde hiçbir öğrencilik hakkından faydalanamazlar.

-Öğrencilerimiz, Katkı Payı / Öğrenim Ücretleri ödemelerini, T.C. Kimlik Numarası yazılan alana Öğrenci Numarasını yazarak, Türkiye’nin her yerindeki Halk Bankası şubelerinden, Halk Bankası İnternet Bankacılığı ve Halkbank ATM'lerini kullanarak yapabilirler.

-Yaz Staj Uygulamalarına gidecek öğrencilerin Bahar Döneminde Stajı da ders olarak seçmesi gerekmektedir.

Ders Kayıt İşlemi video anlatımı için TIKLAYINIZ.

KATKI PAYLARI / ÖĞRENİM ÜCRETLERİ İÇİN TIKLAYINIZ.


07 Şubat 2025 Cuma